Fiskbullar

jag mötte upp Frida och Annica idag på korpen där vi tog oss ett Pump-pass. Kände att jag var den enda i gruppen som näst inpå är totalt oerfaren och visste knappt ut eller in. Tror dock att det tog ganska bra eftersom att jag har lite små problem med att lyfta armar och gå uppför trappor numera!

Åkte iallafall och kände ett enormt sug efter fiskbullar så kokade genast upp en burk som jag genast mumsade i mig. Har aldrig riktigt förstått varför alla är så anti fiskbullar. Tror att det har något att göra med denna eviga "trend" att så länge ordet fisk finns med så är det något som är äckligt! Detsamma gäller den eviga trenden om att hata skolmat. Förstår inte poängen... (Anderstorpskolan i skellefteå är dock ett undantag.. där var faktiskt maten äcklig, gick ju dock inte där tack och lov)

Slut på sånt kröjm..
Igår fraktade vi hem Antons bil som vi nu idag ska åka och köpa ett bateri till. Annars så fungerade den super. Behöver dock en ordentlig utstädning / tvättning / vaxning / polering innan jag vill köra den! Kommer bli kul att få köra lite annan bil, dock kommer jag sakna min lilla pärna!
Jag, Anton och Jecka ska in till staden då dom båda slutar Jobbet/skolan. Trevligt, ska försöka få mig en liten mjukglass då ^^

Yummii <3


Kommentarer
Postat av: elin marnfeldt

tack så mycket! :D Jo, de var helt håliga ändå så jag tänkte "varför inte klippa lite?" ;)



Fisk är gott. Bullar är gott. Men fiskbullar - NEJ!!! :(

2010-05-31 @ 14:42:45
URL: http://marnfeldt.blogg.se/
Postat av: elina

tac så mkt :D

2010-05-31 @ 15:27:34
URL: http://pinksbabykin.blogg.se/
Postat av: sara

SV: ja jo de e klart, de e många som har svarta bikinis..



Vilken snygg design du har :D

2010-05-31 @ 16:51:40
URL: http://justyours.blogg.se/
Postat av: Mete

Sv:Hihi japps han är jätte mysig ;)

2010-05-31 @ 19:25:02
URL: http://mamee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback