Fullspäckad dag

Har just vaknat och grämer mig lite över dagen som kommer. Särskillt första delen av dagen som bara består utav tråkigheter

Dagens planering:

- Frukost. Ja, även denna enkla lilla del börjar kännas som ett Helvete. Jobbigt att äta feta frukostar varje morgon som oftast behöver stekas... *suck*

- Städa. Lovade mamma att städa nedervåningen

- Fixa tvätten. Dax att vika all tvätt som tvättades igår.

- Lunch.. eller nått.

- Stan för att hämta familjens dator som lämnades in på reparation igår. Passar även på att skjutsa Anton till jobbet när jag ändå håller på.

- Middag med Anna. Yes! Äntligen något trevligt. Får väl vandra på stan ett tag sen. Ska man ta sig till gymmet tro?


Lyckades ta mig till gymmet igår. Var riktigt nöjd med att äntligen komma igång med det igen. Var över en vecka sen senast. Om det blir gymmet eller promenad idag har jag inte riktigt bestämt ännu. Aja men ska ta tag i dagens planer redan nu så det blir kväll snart!
Sooo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback