*Gäsp

Sitter egentligen och bara väntar på att få åka iväg till jobbet. Är riktigt riktigt trött och gäspar mest ikapp med mig själv. Hade faktiskt, pinsamt nog, varit ritkigt skönt att lägga sig under täcket och sova bort resten av dagen och vakna upp imorgon utvilad och klar för en ny vecka. Nu vet både ni och jag att så kommer fallet inte bli. Om en timme så åker denna gröna lilla mercedesen iväg mot stan och där stannar den ganska exakt 12 timmar. Sen tog jag på mig ett eftermiddags pass imorgon så jag hinner hem ungefär 3 timmar mellan passen. Jasi, vad säger man, jag gillar att jobba.... och tjäna pengar :)
Kommer dock vara helt slut imorgon kväll när jag hämtar Anton på jobbet, kommer mest troligt somna framför ratten men... Det är nog inte så farligt.. eller ?

Känns inte alls som att det är måndag imorgon dock.. Vet egentligen inte alls vaddet är för dag(Okej, kollade allmenackan för en stund sedan men innandess så visste jag inte).  Jobbigt med konstig veckorythm.
Är lite sugen på nötter.. borde nog åka och köpa.. eller.. ne.. har inga pengar..

Okej. känner att det mest blir svammel, jag lägger nog ner för nu!
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback