GI metoden i sommarvärmen

Inte alltid en så bra blandning om jag får säga det själv. Det enda man går och tänker på är mjukglass och andra godsaker som man tyvärr inte får äta. Igår var jag fast besluten om att jag skulle sluta inom en ganska snar framtid, men när man sen vägde sig idag så är jag - 1kilo till (- 2.5 totalt). Men andra ord så är det bara 3 kilo kvar tills jag klarar av min och Fridas "innan sommare-deal".
Så jag bestämde mig för att iallafall försöka bita mig fast vid Gi:n ett tag till trotts att jag är spyless och bara vill ha mjukglass. Längtar till löning då jag ska köpa sommar gym kort. Då blir det träna!!! ^^

Är ganska pinsamt att säga men jag har väldigt nyss vaknat för andra gången. Har ju transporterat mig från jobbet men då blev det raka vägen isäng igen. Hade verkligen inte sovit bra inatt men nu fick jag sova ut. Känns skönt att ha några lediga dagar nu, trotts att detta innebär arbete hela helgen!

Vad jag ska göra idag vet jag ännu inte. Ska försöka ta mig ut i solen och sluta sitta inne. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback