Hem Ljuva Hem

Det känns verkligen som att jag inte spenderat någon tid alls här hemma den här veckan. Är riktigt riktigt trött och orkar knappt göra något alls. Har dock bestämt att jag ska hinna en sväng förbi gymmet innan jag slutligen däckar och sover i ungefär 24 timmar. Hoppas att enegrin kommer tillbaka då. Igår blev det kanske lite sent också så det kan vara den tröttheten som spökar. Jag var nämnligen på tjejkväll där vi kakade grönsaker och snackade skit. Ja sånt är väldigt roligt och alltid kul att träffa gamla vänner.

Dessa brudar spenderades det kvalitetstid med igår:)

 

 

Sen har jag en annan väldigt rolig sak att berätta. Sitter här och hoppar och stuttsar i stolen av lycka eftersom att jag precis bokat biljetter till Lund. Ska och vara med när en klasskamrat och mycket god vän från högstadiet nu tar studenten.. Kommer bli asroligt tror jag. Jag åker den 12:e Juni och blir borta till den 15:e Juni! Så jag blir borta på min 20 års dag! Aja kommer bli GRYMT!! :)

 

Arvid, som jag ska besöka i Lund!

Saknar dig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback