Iron man 2




Som jag skrev så hann jag med ett biobesök under helgen. Det är alltid en trevlig underhållning. Denna gånge så blev det Iron man 2. Som jag förvänade mig efter trailern så var filmen kanske inte riktigt super. Första Iron man filmen chockerade mig. Trodde den skulle vara lite barnslig och töntig när den istället visade en häftig actionfilm som gjorde att jag som tittar kunde känna att detta skulle kunna hända.... kanske! Fick mig att tro på historien. Sånt gillar jag med film. Att en film är helt otrolig, overklig men ändå kan få tittaren att faktiskt tro på historien. Iron man 2 var precis, tvärt emot. Det var en okej film Men... Mer barnslig, fick mig inte att tro på historien och den kändes lite allmänt utspårad. Fatta mig inte fel. Det var en helt okej film men besvikelsen kändes lite mer eftersom att första filmen verkligen var kanon.
Robert är en superduktig skådespelare trotts allt och han räddar filmen ganska mycket. När jag väl smält besvikelsen så kommer jag nog kunna påstå att den är ganska så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback