Officielt.. GO!

Dax för ännu en jobbhelg!
Så det är bara att följa med vinden och hoppas att detta blir en toppenhelg i jobbsammanhang!
Har iallafall städat bilen! Anton ska vaxa den på söndag, super!

DAGENS GODA NYHET!
Supernatural har nu ÄNTLIGEN kommit. Detta brukar vanligtvis innebär att jag och Anton låser in oss och ser konstant tills serien är slut, men denna gång blir det andra bullar. Jag och Anton jobbar så mycket parallellt nu i helgen så det kommer nog inte bli så mycket tittande. Vi hann med 3 avsnitt nu innan jag for och jobbade och vi kasnke hinner med 1-2 st imorgon. Skönt att få ha kvar den lite!
Och nu vet jag vad ni tänker. "Anton kommer ju se medans du är på jobbet din godtrogna jävel".. men icket. Det har jag sett till. Har näm,nligen TAGIT MED DEN TILL JOBBET! Smaka på den ni!! (Okej, jag är kanske inte ritkigt så ond, jag försöker bara hålla den borta från mina snikna småsyskon som kommer se den i förväg annars och sen skvallra om vad som händer)

Ni får ha en UNDERBAR natt mina små kyklingar!





HÅRET VÄNNER! Håret.. Lite sugen på detta igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback