Promenad genom stan

Eller... host.. stad, det var kanske att ta i. Menade egentligen byn. Jag Anton och Pappa gick runt byn ett varv. Lagom lång och nyttig promenad. Blev inte av något gymmande igår dock något annat trevligt. Var förbi hemmakväll för att fixa Supernatural sessong 4. Den fanns inte inne men den underbara personalen på Hemmakväll fixade en specialbeställning till mig så yeey.. kommer få den snart <3
Köpte därimot första sesongen utav Scrubs. Den är numera slut så jag vet inte riktigt vad jag ska titta på senare ikväll.

Låt se, vad mer händer i mitt liv?
Jo måste säga att GI:n artar sig väldigt posetivt. Ett kilo minus! 4 kvar :)



Har även lite hårfärgfunderingar. Ska iväg och klippa mig 1 Juni och ska sedan färga håret. Ser riktigt riktigt hemsk ut just nu. Frågan är hur jag ska färga håret. (Bilden ovan är en misslyckad färgning, saknar det dock ibland xD).
Någon som har något förslag på färgning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback