Skönheten

 

Sitter här med en ansiktsmask jag aldrig provat förut.. sjukt skumt. Blir spännande att se hur det känns efteråt. Om jag har tur så förvandlas jag till en oemotståndelig skönhet;)

 

Fick just  ett lyckligt besked. Invictus kommer till den lokala biografen här i stan nu på måndag(!!). Blir deffenetivt bio till veckan då när löningen krypit sig in på kontot. ^^

Tänk vad de små sakerna i livet kan ge en stor push!

 

I övrigt så har jag och Anton varit iväg på shoppingtur och det var bara han som shoppade (Detta börjar vara ett vanligt fenomen). Han fick sig några ritkigt snygga tillskott till garderopen! Jäkligt roligt för han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback