Sommarväder

Oj vad underbart. Äntligen är sommarvärmen här!
Jag och Anton blev på förmiddagen upplockade utav Olle för att åka och käka Lunch i stan. Supermysigt och vi valde att sitta ute i solen. Är så skönt att äntligen kunna göra sånt.
Ska iväg och jobba ikväll vilket suger. Mina kära vänner ska festa och jag känner mig lite utanför och ledsen över att jag inte kan vara med. Men men får tänka posetivt så långt som det går *Pengarpengarpengar*.
Måste dock säga att det kommer kännas som slöseri med vackert väder att sitta instängd på jobbet. Blöörk! Har inte ens egagerat mig i att fotogarafera utomhus idag. Dumma dumma jag.

Och btw... någon som sett mina solglasögon??
I need them

 

Ful bild men vetni vad? Orkar inte engagera mig i det heller. Har dock ett nytt linne på mig idag som jag småskryter om lite nu och då! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback