Största behovet: Dusch

Anton har tagit över duschen. Riktigt illa eftersom att JAG är i stort behov av dusch, av flera anledningar. Jag ska iväg och jobba idag och jag ser ut som att jag just badat i olja. Håret är helt fucked up. Men men får väl vänta ett tag då eftersom att planerna för dagen är att åka ner till stugan och tvätta/städa bilen. Lagomt roligt men det finns ett extremt stort behov utav just detta. Undra om vi har något vax på stugan?
aja, det blir ett senare bekymmer.
Resten av dagen hade jag tänkt försöka spendera tillsammans med Anton. Han har ju varit borta nu 2 dagar + att vi kommer knappt hinna träffas i helgen eftersom att vi jobbar om vart annat så att säga.

För tillfället så svälter jag. Både utav hunger men också hunger till saker som jag tyvärr inte får äta. Bullar,  kakor, mjukglass, chokladbollar.. Ja sånt som skulle förstöra allt det jag kämpar för. Det är jävligt tungt idag med andra ord men jag försöker kämpande att hålla tillbaka. Jag skulle dö utav samvetskval ifall jag fuskade. Som sakt, vissa dagar är det inte alls lätt. Kände nu tillochmed att jag tillochmed skulle kunna tänka mig Pizza, villket är extremt ovanligt.
Ge mig styrka någon.


 

jaa, det föreställer en mjukglass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback