Svårt att vara jag

 

Ne egentligen inte, men jag måste väl få lägga till lite kröjm var och varannan dag? (Oftast när jag kröjmar i rubriken så beror det på att jag har rubrikbrist)

Hur som helst, Anton ringde jävlat nu och vill att jag ska hämta honom lite tidigare eftersom att det var inge folk där alls idag. Så jag drar snart iväg och då plötsligt så gäller inte min rubrik lika mycket som innan. Varför det var "Svart att vara jag" var för att jag skulle hämta Anton kl7, skjutsa hem honom och sen köra TILLBAKA till stan för att komma till jobbet. Nu blir det iallafall en timmes pause mellan gångerna. Trotts att det är en kort paus så är den helt klart värd. Då hinner vi kanske se ett avsitt Supernatural. Underbara Lördagskväll :)

 

Jag har också något som jag måste försöka hålla koll på ikväll. Vad kommer nog senare idag ;)

 

Ha en trevlig kväll allesammans!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback