Trött tjej

¨Hemmkommen från diverse aktiviteter under dagen. Pojkvännen har lämnat mig för Viktor (Okej, nu var jag allt över dramatisk) men han har iallafall åkt upp till Luleå lite såhär spontant och hälsar på Nils och Viktor. Han kommer hem på torsdag så fram tills dess så är jag helt Loney.
Fick dock en "mysmorgon" med frukost på sängen och massage, kan det bli bättre?
Mer sånt :)
Skjutsade iallafall honom till bussen och han tog min dator med sig så just nu sitter jag (efter mycket krigande) på familjens dator. Har skjutsat och hämtat syskonen från sina fritidsaktiviteter också och har också hunnit med en shoppingtur där det innhandlades Vax, lampor till bilen och en lunch tillsammans med Anna.
Och tro det eller ej, men det var inte allt. Jag har också hälsat på hos Frida och följt med och grillat. Känner mig dock extremt trött så vi får se om jag återvänder. Skulle var skönt att däcka på soffan ett tag.
Först och främst så ska det tillagas middag nu, känner mig lite småhungrig vid dethär laget!



btw.. har tagot en massa bilder som ni inte får se eftersom att.... MIN DATOR ÄR I LULEÅ.... damn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback