Vitlök

Vitlök, underbar krydda men är just nu lite smått irriterad över att:
1. Det luktar på mina fingrar
2. Smaken försvinner aldrig ur munnen.

Hur kan det egentlgen komma sig? Jag har tvättar och tvättar och borstat tänderna MEN fortfarande så både luktar och smakar det. Sjukt störande.
Iallafall så var det ganska livat inatt medans jag jobbade. Det var Crusing i stan så alla idioter var ute och skrek. Så mycket sömn blev det inte. Ska iväg och jobba inatt också så då kan man ju alltid hoppas att det är lugnare ute iallafall. Ser grymt mycketfram emot 27Juni då jag får lönen för den här månaden. Den kommer vara riktigt najs att titta på ;) Ska ju tyvärr spara mycket utav pengarna inför framtida flytten. Spännande!!
Finns dock en hel del som jag vill köpa just nu.

- Skinnjacka (har lovat mig själv att om jag har minst 1000spänn kvar den här månaden så ska jag gå och köpa en skinnjacka jag hittade tidigare. En äkta skinn)

- Sommarkort på korpen (Extrapris på gymkort, både jag och Anton är grymt taggade, skönt att hålla igång gymmandet i sommar, jobbar ju i stan så jag har ju nära till gymmet)

- SOMMARBYXOR!! (Har inga shorts eller kortbyxor, helt galet!!!!)

- Hårklippning (Det är redan bokat, 1 Juni får jag ÄNTLIGEN klippa mig igen)

- Ny hårfärg (Vilken hårfärg? vet inte, tips någon?)


Jaa, lite sånt! Längtar iallafall till löning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback