Små ord

Har lite filmer som jag borde sätta mig och skriva om men jag skjuter upp detta till imorgon! Ett plågsamt illamående har precis tagit sitt grepp om mig + att jag känner hur huvudvärken hägrar i horisonten. Känns inte alls speciellt roligt eftersom att jag vilken sekund som helst ska sätta mig i bilen och åka iväg till jobbet!
Men, det är väl sådana tider nu, sjuk-tider menar jag!

Blev iallafall ett soffköp igår så jag är riktigt nöjd och belåten!
Vi kunde dock inte komma överrens om bord + stolar. Vi ville så olika så det slutade med att vi struntade i saken och ska kolla på IKEA sen efter att vi flyttat in och så vidare!
Kommer säkert bli bra i slutändan.

Usch.. vad illa jag mår :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback