Snart åka

Hejsan!

Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte alls gjort mycket nu på morgonen. Eller.. Nu när jag började tänka efter så.. jo, jag har hunnit med en hel del nu på morgonen faktiskt!

Tvättat
Diskat
Kollat möbler och dyl. på IKEA.se
Ätit frukost

Där ser man, jag är visst duktigare än vad jag trodde. Solen har ju tyvärr börjat försvinna igen. Visst är det typsikt, jag trodde ju äntligen att jag skulle få en fin höstdag men icket... moln... igen!
Snart ska jag och Anton åka iväg och skjutsa min syster till stan. Medans hon håller på där så ska vi åka och titta på dem där möblerna som jag pratat så mycket om nu de senaste inläggen!
Sen ska vi hämta upp henne igen och åka och mäta lite saker i lägenheten! (Jag blir så lätt paranoid ang. denna längenhet, och alla lägenheter)

Men. Först och främst så borde jag klä mig i några anständiga kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback