Underbar dag

Hejsan!

Är ganska nyss hemmkommen efter en jätte trevlig dag med älsklingen!
Vi åkte till Piteå havsbad och badade på Äventyrsbadet! Sprang omkring och åkte ruschkanorna, bada bubbelpool och lyssnade på 3 pirater som sjöng(hmmmm.. vette tusan vars dom kom ifrån?)
Vi hade iallafall jätte mysigt och jag känner mig alldels slut just nu. Har krypit in i mjukiskläder och sitter och tittar på How I met you mother. Anton har dragit till Jocke. Dom skulle visst ut på krogen ikväll.

Lite skönt ändå eftersom att jag ska upp och jobba imorgon bitti. Kommer kännas lite konstigt att jobba ett dagpass, det  händer så sällan numera! Men.. kommer iallafall bli trevligt, och skönt att få åka och jobba! Trotts att jag nog kommer tänka annorlunda när jag stiger upp imorgon bitti, alldels för trött!

Har idag fått kontraktet till Lägenheten. Allt känns så nära och påtagligt nu! Galet att vi ska flytta om 59 dagar! Kommer kännas så konstigt, men ändå kul, att kunna säga att något är "MITT" hem. Konstigt..
Måste också erkänna att jag är lite småskrajj. Vet inte riktigt hur jag ska hantera allt!
Får bearbeta saken några dagar!

Ska iallafall skriva på kontraktet och åka in med det på måndag. Vill att allt ska bli bortgjort så fort som möjligt så att jag bara behöver längta (och ha lite små ångest ibland!)

 

Ne, ska fortsätta se på How i met your mother och bara slappa, som jag ska så kryper jag nog under täcket snart och somnar in sakta men säkert. Kommer bli skönt!

 

Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback